Overslaan en naar de inhoud gaan

Voorstellingen 27-11 gaan door, voorstellingen 28-11 zijn geannuleerd

De voorstellingen van zaterdag 27 november gaan door! Helaas zijn alle voorstellingen van zondag 28 november geannuleerd. Kaarthouders voor deze datum ontvangen z.s.m. bericht m.b.t. omboekmogelijkheden. Alle avondvoorstellingen vanaf 28 nov t/m 18 dec worden gecanceld. Voor de middagvoorstellingen gaan wij in kaart brengen wat de gevolgen zijn. Na het weekend zullen wij jullie z.s.m. informeren. Wij verzoeken je vriendelijk om geen contact met Stage Entertainment en/of Eventim op te nemen.

Heb je tickets of vouchers?

Heb je eerder een voucher ontvangen of onlangs een ticket gekocht? Deze blijven gewoon geldig. In de e-mail die je hebt ontvangen staat alle informatie die op jouw tickets van toepassing is.

Bekijk hier de veelgestelde vragen

Heb je tickets of vouchers?

Algemene maatregelen 

  • Voor bezoek aan de voorstellingen is een coronatoegangsbewijs en Identiteitsbewijs nodig (Beatrix Theater Utrecht en AFAS Circustheater Scheveningen).

  • Vertoon jij symptomen of is iemand uit je huishouden ziek? Blijf dan thuis! 
    De reservering kan worden omgezet naar een andere datum. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

  • Neem je tickets liefst digitaal mee, op je smartphone. Wij gebruiken zelfscanners.

  • Desinfecteer je handen bij de zuilen in het theater.

  • Contactloos betalen heeft de voorkeur.

  • Volg de looproute en de aanwijzingen van de medewerkers.

Algemene maatregelen 

Coronamaatregelen vanaf 21-7

Coronatoegangsbewijs

We willen allemaal veilig genieten van de voorstelling. Daarom gebruiken we de coronacheck-app, voor de voorstellingen in het Beatrix Theater Utrecht en AFAS Circustheater Scheveningen (vanaf 13 jaar).  
Hierin kun je 1 van onderstaande checks aangeven:

- Vaccinatiebewijs (Geldig 14 dagen na je laatste vaccinatie, meer info)

- Herstelbewijs

- Testbewijs

Uitgebreide informatie is hier terug te vinden  

 

Veelgestelde vragen en richtlijnen

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Let op, door drukte kan het langer duren dan normaal voor je antwoord krijgt.

Welke corona-maatregelen gelden er om een voorstelling te bezoeken?

Hier vind je de actuele corona-maatregelen. 

We willen allemaal veilig genieten van de voorstelling. Daarom gebruiken we de coronacheck-app, voor de voorstellingen in het Beatrix Theater Utrecht en  AFAS Circustheater Scheveningen.
Hierin kun je 1 van onderstaande checks aangeven:

  • Vaccinatiebewijs
  • Herstelbewijs
  • Testbewijs

Uitgebreide informatie is hier terug te vinden  

T/m 3 december houden wij een maximale capaciteit van 1250 bezoekers aan. 

Kan ik de reservering omboeken wanneer ik, of iemand in mijn gezelschap corona-gerelateerde gezondheidsklachten heeft?

In dat geval kun je je reservering omzetten naar een latere datum. Neem voorafgaand aan de voorstelling telefonisch contact op met onze klantenservice via nummer 0900 100 10 30 (45c/pm). Onze medewerkers verzetten je boeking dan naar een latere datum. Je kunt ons ook via info@musicals.nl een e-mail sturen om te annuleren. Een van onze medewerkers zal dan contact met je opnemen voor een reservering op een latere datum.

Wordt in het theater de 1,5 meter gehanteerd?

Wij vragen onze bezoekers vanaf 13 jaar een coronatoegangsbewijs te tonen in combinatie met een geldig identiteitsbewijs. In overeenstemming met de huidige maatregelen vanuit de overheid hoeft dan geen 1,5 meter afstand gehouden te worden.

Wat gebeurt er wanneer er meer dan 1250 bezoekers geboekt hebben voor een voorstelling?

Helaas moeten wij dan, met inachtneming van de nieuwe regelgeving van 13-11, een aantal mensen teleurstellen. Wanneer dit voor jou het geval is, word je hierover op de hoogte gebracht met een mogelijkheid tot omboeken. Zonder bericht kun je er dus vanuit gaan dat je de voorstelling kan bezoeken. 

Heb ik een coronatoegangsbewijs nodig om de voorstelling te bezoeken?

 We willen allemaal veilig genieten van de voorstelling. Daarom gebruiken we de coronacheck-app, voor de voorstellingen in het Beatrix Theater Utrecht en  AFAS Circustheater Scheveningen.
Hierin kun je 1 van onderstaande checks aangeven:

  • Vaccinatiebewijs
  • Herstelbewijs
  • Testbewijs

Uitgebreide informatie is hier terug te vinden  

Vanaf welke leeftijd moet je een Coronatoegangsbewijs tonen?

Iedereen vanaf 13 jaar (jonger dan 13 jaar uitsluitend toegang op vertoon van een geldig identiteitsbewijs).

Ik heb mijn beide vaccinaties gehad, maar ik heb nog geen geldende QR code.

Een vaccinatiebewijs is geldig vanaf 14 dagen nadat je volledig bent gevaccineerd. In dit geval dien je dus een testbewijs te kunnen laten zien. De testuitslag mag niet ouder zijn dan 24 uur voor de voorstelling.

Welke hygiënemaatregelen zijn er getroffen in het theater?

Naast de reguliere schoonmaak van het hele gebouw zorgt het theater voorafgaand aan je bezoek voor een extra intensieve schoonmaak van contactoppervlakken, zoals deurklinken, trapleuningen en liftknoppen. Tijdens en na afloop van elke show worden alle contactoppervlakken extra gereinigd met desinfecterende schoonmaakmiddelen. Op diverse plaatsen in het theater wordt gezorgd voor desinfectiepunten.

Zijn er mondkapjes beschikbaar? En zo ja, moet ik daarvoor betalen?

Nee, het theater verstrekt geen mondkapjes. 

Is er desinfectiemiddel voor mijn handen?

Ja, op diverse plaatsen in het theater wordt er gezorgd voor desinfectiepunten.

Wat zijn de maatregelen rondom jullie airconditioning en luchtcirculatie?

Wat betreft onze airconditioning en luchtcirculatie houden we ons aan de richtlijnen van het RIVM. 

Kan ik de reservering omboeken wanneer ik, of iemand in mijn gezelschap corona-gerelateerde gezondheidsklachten heeft?

In dat geval kun je je reservering omzetten naar een latere datum. Neem voorafgaand aan de voorstelling telefonisch contact op met onze klantenservice via nummer 0900 100 10 30 (45c/pm). Onze medewerkers verzetten je boeking dan naar een latere datum. Je kunt ons ook via info@musicals.nl een e-mail sturen om te annuleren. Een van onze medewerkers zal dan contact met je opnemen voor een reservering op een latere datum.

Wat gebeurt er met mijn tickets als de voorstelling wordt geannuleerd?

In het geval van annulering krijg je een voucher om een nieuwe voorstelling te boeken.

Als ik meerdere tickets bestel, mogen we dan naast elkaar zitten?

Omdat gebruik wordt gemaakt van het coronatoegangsbewijs, is het mogelijk naast elkaar te zitten wanneer je meerdere tickets boekt.

Hoe kan ik een groepsreservering boeken?

 Neem contact op met Stage Entertainment Theaterarrangementen voor meer informatie via 088 – 011 2600 of theaterarrangementen@stage-entertainment.nlGelieve alleen telefonisch contact op te nemen indien u een geheel verzorgd theaterarrangement heeft afgenomen of wilt afnemen voor meer dan 10 personen.  

 

Waarom moet ik bijbetalen?

Iedereen heeft de mogelijkheid om een nieuw ticket te boeken voor dezelfde prijs als het oorspronkelijke ticket. Wanneer je een andere show, rang of dag kiest dan oorspronkelijk kan er een prijsverschil ontstaan.

 

Mijn link van de vouchermailing die ik heb ontvangen werkt niet

Bij sommige browsers werkt de link in de vouchermail niet. Zet https:// vóór de url van de link in je browser, en probeer het opnieuw.

Hoelang is mijn voucher geldig?

De voucher is 1 jaar geldig na uitgifte. Wanneer het vanwege COVID-19-maatregelen nodig zijn om de geldigheidsduur te verlengen, dan wordt u daarvan op de hoogte gebracht. De voucher kun je dan op een later moment gebruiken. 

Wat is de waarde van de voucher?

Op deze voucher staat een bedrag ter hoogte van je oorspronkelijke ticketprijs inclusief servicekosten. Als je ook een diner, pauzearrangement of hotelovernachting had geboekt, ontvang je daarvoor aparte vouchers, of wordt het bedrag teruggestort. Gedetailleerde informatie over jouw boeking vind je terug in de mail die je hebt ontvangen. 

Hoe wissel ik mijn voucher in?

1. Ga naar de voorstelling van je keuze.
2. Kies een datum.

3. Kies de gewenste rang en het gewenste aantal stoelen.
4. Klik in op de winkelwagenbutton.
5. Vul bovenstaande vouchercode in en klik op de pijl.
6. Rond het bestelproces af.

Kom je er via de website niet uit? Je voucher is ook telefonisch in te wisselen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 0900 100 10 30 (45c/pm). Het is niet mogelijk om je voucher in te wisselen bij de theaterkassa.

Als ik ga boeken met mijn voucher, moet ik dan opnieuw servicekosten betalen?

Ja, dat is inderdaad het geval. We kunnen ons voorstellen dat je dit vreemd vindt en daarom lichten we het graag even toe. Je hebt van ons een voucher gekregen om een nieuwe boeking te doen, omdat we de voorstelling die je oorspronkelijk had geboekt helaas moesten annuleren. De waarde van je voucher is gelijk aan het totale bedrag van de oorspronkelijke bestelling, dus inclusief betaalde servicekosten. Als je nieuwe tickets koopt, moet je daarom opnieuw servicekosten betalen, omdat je de servicekosten die je bij de oorspronkelijke boeking hebt betaald van ons via de voucher hebt teruggekregen.

Ik gebruik niet het volledige bedrag van mijn vouchers, vervalt dit bedrag of krijg ik dat teruggestort?

Het niet-gebruikte voucherbedrag blijft een jaar na uitgifte geldig. Je kunt het bedrag gebruiken voor  een nieuwe boeking of voor een borrelbag.

Kan ik bijbetalen als de voorstellingsprijs van mijn nieuwe boeking hoger is dan het bedrag op mijn voucher?

Ja, dat is mogelijk. Aan het einde van het bestelproces kun je na besteding van het tegoed op je voucher een eventueel restbedrag voldoen via de gebruikelijke betaalmogelijkheden (iDeal, creditcard, PayPal of Podium Cadeaukaart).

Kan ik bij een boeking meerdere vouchers inwisselen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je meerdere vouchercodes na elkaar invoeren.

Kan ik mijn vouchers ook gebruiken voor de aanschaf van een borrel- of dinerarrangement?

Je kunt de voucher inwisselen voor alle shows die wij via onze website aanbieden en ook voor bijbehorende producten, zoals borrel- of dinerarrangementen (indien beschikbaar).

Waarom heb ik meerdere vouchers ontvangen?

De vouchers worden verzonden per boeking én per voorstelling. Als je bijvoorbeeld in één aankoop twee verschillende voorstellingen hebt geboekt, ontvang je een aparte voucher voor beide voorstellingen. Heb je op verschillende momenten een aankoop gedaan, dan ontvang je ook een aparte voucher voor de verschillende aankopen. Ook als je een diner, pauzearrangement of hotelovernachting had geboekt, kan het zijn dat je daarvoor aparte vouchers ontvangt.

Ik heb nog maar één voucher ontvangen, terwijl ik er meer zou moeten ontvangen. Hoe zit dat?

De vouchers worden per voorstelling verzonden, maar worden niet voor alle voorstellingen tegelijkertijd verzonden. Dit heeft een aantal redenen. Bij sommige voorstellingen is nog niet bekend of deze naar een latere datum verplaatst zullen worden of definitief worden geannuleerd. Het kan ook zijn dat bij verplaatsing van een voorstelling de nieuwe data nog niet bekend zijn. Dit is allemaal van belang om te kunnen bepalen wat het beste moment is om de vouchers te versturen of een alternatieve oplossing aan te bieden. Bovendien willen we de druk op de klantenservice beperken.

Ik ben mijn voucher kwijt. Wat nu?

Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice zorgen we ervoor dat je opnieuw een vouchercode ontvangt. We willen je verzoeken het ordernummer (terug te vinden op de oorspronkelijke aankoopbevestiging) of het e-mailadres waarop je de tickets van de afgelaste voorstelling hebt ontvangen, bij de hand te houden.

Ik had met een NS-voucher geboekt. Hoe gaat dat nu?

NS-vouchers die nog niet verzilverd zijn voor een treinkaartje blijven geldig en kunnen verzilverd worden voor de datum van de nieuwe boeking. Bij vragen over verzilverde vouchers kun je contact opnemen met de NS. Telefonisch: 030 751 51 55. Chat en andere mogelijkheden via: https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Ik heb een voucher, krijg ik de stoel die ik oorspronkelijk heb gereserveerd?

Nee, met je voucher maak je een nieuwe boeking, die af kan wijken van een eerdere keuze. 

Waarom moet ik bijbetalen?

Iedereen heeft de mogelijkheid om een nieuw ticket te boeken voor dezelfde prijs als het oorspronkelijke ticket. Wanneer je een andere show, rang of dag kiest dan oorspronkelijk kan er een prijsverschil ontstaan.

 

Is er een pauze?

Er is een pauze en de foyers zijn open, maar tijdens de avondvoorstellingen t/m 3 december zijn de bars dicht. Wel is er de mogelijkheid om een pauzearrangement te boeken. Jouw pauzearrangement staat vooraf voor je klaar in een handige verpakking zodat je samen met je vrienden of familie corona-proof kunt genieten. Als je geen pauzearrangement hebt geboekt is er ook nog de mogelijkheid om voorafgaand aan de voorstelling iets te bestellen aan de bar.

Ik heb een pauzearrangement besteld. Hoe werkt dat?

Als je een avondvoorstelling t/m 3 december bezoekt, dan kan je je voorafgaand aan de voorstelling melden bij de informatiebalie. Je krijgt je hapjes en drankjes geserveerd in een handige verpakking die je mee mag nemen in de zaal. Voor alle andere voorstellingen wordt het pauzearrangement op de normale manier geserveerd.

Hoe wordt mijn ticket gescand?

Bezoekers wordt gevraagd om hun ticket – geprint of op een smartphone - bij de hand te houden. Bij binnenkomst staan bij elke looproute zelfscanzuilen waar je de barcode op het ticket kunt scannen. Als het scherm groen oplicht, mag je doorlopen.

Kan ik tijdens de pauze gebruik maken van het toilet?

Ja, dat is mogelijk. Volg bij drukte altijd de aanwijzingen van de theatermedewerkers.

Is de theaterkassa geopend?

Ja, de kassa is op voorstellingsdagen geopend. De actuele openingstijden zijn te vinden op de website van het theater. Vouchers kun je echter niet inwisselen bij de theaterkassa.

 

Kan ik (last minute) tickets bij de kassa kopen/ophalen?

Ja, dat is mogelijk. De kassa is op voorstellingsdagen geopend. De actuele openingstijden zijn te vinden op de website van het theater. Het is echter niet mogelijk om vouchers in te wisselen bij de theaterkassa.

 

Is het restaurant geopend?

Ja, het restaurant is op voorstellingsdagen geopend. Uiteraard zijn hier ook voldoende maatregelen genomen om veilig te kunnen dineren. Zo is er ruime afstand tussen de tafels, blijft de bediening op gepaste afstand en zijn er extra hygiënemaatregelen getroffen. Graag van tevoren reserveren.

Wat moet ik doen als de gezondheidscontrole bij de deur van het theater ertoe leidt dat ik op grond van de coronarichtlijnen niet naar binnen mag?

De regels rondom een gezondheidscontrole kunnen veranderen. Wij volgen hierin de richtlijnen van het RIVM en de overheid. Vooralsnog geldt onderstaande:

Je ontvangt dan ter plaatse een zogenaamd VHO-formulier met het verzoek dat meteen in te vullen. Een medewerker van het theater stuurt dit naar ons boekingskantoor Eventim , met daarop de vermelding dat de kaarten niet is gescand en de voorstelling niet is bezocht. Eventim neemt vervolgens contact met je op om de reservering om te boeken naar een andere datum.

 

Wat als ik later aankom in het theater? Kan ik dan nog plaatsnemen in de zaal?

Als je te laat arriveert, begeleidt een medewerker je naar een zitplaats zodra dat mogelijk is zonder de cast en de andere bezoekers te storen.

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?

Het reserveren van een rolstoelplaats dient telefonisch te gebeuren via onze klantenservice, bereikbaar via nummer 0900-1330 (lokaal tarief). Het is niet mogelijk om rolstoelplaatsen online te reserveren.

Ik ben mindervalide en heb specifieke wensen voor een rij- en stoelnummer (slechtziend, linker- of rechterbeen). Wat moet ik doen?

Wanneer je specifieke wensen hebt voor een stoel, verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice, bereikbaar via nummer 0900-1330 (lokaal tarief).

Kan ik van de lift gebruikmaken?

De lift is toegankelijk voor een beperkt aantal personen per keer. 

Beschikt het theater over gehoorondersteuning? Waar kan ik deze ophalen?

In het theater is gehoorondersteuning beschikbaar. Ga hiervoor naar de merchandiseshop die je tegenkomt op je route van de ingang richting de zaal.

Ik had kaarten besteld via de ANWB, maar ik heb geen voucher ontvangen?

Iedereen die kaarten via de ANWB heeft besteld ontvangt een unieke reserveercode in plaats van een voucher en daarmee kan je een nieuwe boeking maken.

Hoe besteed je jouw reserveercodes*?
1. Klik op de link in je mail om een nieuwe boeking te maken.
2. Kies een datum.
3. Vul hier jouw reserveercodes in. Wil je meer codes invoeren? Klik dan op het plusje om de volgende code toe te voegen.
4. Klik na het invoeren van al je codes op ‘toon actie’.
5. Kies het gewenste aantal 'ANWB tickets'.

6. Klik op de blauwe button met het winkelwagentje.
7. Klik op 'Verder naar inloggen' en doorloop de rest van de stappen en je stoelen zijn gereserveerd.
8. Direct na je reservering ontvang je je toegangstickets via noreply@eventim.nl op het e-mailadres die je opgegeven hebt bij je reservering. Neem deze toegangstickets mee naar het theater.

* Je reserveercodes zijn alleen online of telefonisch te verzilveren

Vanaf wanneer kan ik mijn voucher via de Nationale Postcode Loterij inwisselen?

Vanaf 14 juni ontvang je een mail met de mogelijkheid om om te boeken. 

Hoe besteed ik mijn code van de Nationale Postcode Loterij?

1. Klik op de link in je mail die je van Eventim hebt ontvangen m.b.t. jouw eerder bestelde tickets;
2. Kies een datum;
3. Vul hier jouw code in;
4. Klik na het invoeren van je code op ‘toon actie’;
5. Kies het aantal tickets;

6. Klik op de button met het winkelwagentje;
7. Klik op 'Verder naar inloggen' en doorloop de rest van de stappen en je stoelen zijn gereserveerd;
8. Direct na je reservering ontvang je je toegangstickets via
noreply@eventim.nl op het e-mailadres die je opgegeven hebt bij je reservering. Neem deze toegangstickets mee naar de voorstelling.

Tot wanneer is mijn vouchercode (Nationale Postcode Loterij) geldig?

Deze datum is terug te vinden in de vouchermail die je via Eventim hebt ontvangen.

Hoe wissel ik mijn Sligro code in?
  1. Klik op de link in de e-mail die je van Sligro hebt ontvangen.
  2. Selecteer een datum.
  3. Vul jouw code in bij het veld 'Actiecode'. Klik op het plusje om meerdere codes toe te voegen.  (Je kan maximaal 8 tickets per boeking bestellen, dit betekent dat je maximaal 4 codes tegelijk kan verzilveren.)
  4. Klik na het invoeren van de code(s) op ‘toon actie’.
  5. Selecteer het gewenste aantal tickets.
  6. Klik op de button met het winkelwagentje.
  7. Klik op 'Verder naar inloggen' en doorloop de rest van de stappen en je stoelen bij TINA - De Tina Turner Musical zijn gereserveerd.
  8. Direct na je reservering ontvang je je toegangstickets via noreply@eventim.nl op het e-mailadres die je opgegeven hebt bij je reservering.
  9. Neem deze toegangstickets mee naar TINA - De Tina Turner Musical.

This page has a custom background

Configure this component to alter page background. Remove this component if you want to remove the page background. You won't be able to set background color for a page if it uses a color-theme. It's recommended to place this component at the top of the page.

This component is not visible for anonymous users

Wegens drukte kan een reactie iets langer duren dan je gewend bent. Gebruik eventueel onze chat (zichtbaar tijdens openingsuren) of de FAQ-pagina’s voor een snelle reactie.

Contactgegevens